مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 12:052021-09-26سياسي

رییسی: برای توسعه روابط با سریلانکا هیچ مانعی وجود ندارد


با فعال شدن کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور می توان گام های جدیدی در توسعه روابط ایران و سریلانکا بویژه در حوزه اقتصادی برداشت.

- با فعال شدن کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور می توان گام های جدیدی در توسعه روابط ایران و سریلانکا بویژه در حوزه اقتصادی برداشت.

رییس جمهور با اشاره به ظرفیت های گسترش روابط ایران و سریلانکا، گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تمام ظرفیت های همکاری بین دو کشور را فعال کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی روز یکشنبه پس از دریافت استوارنامه ویشوانات آپونسو سفیر جدید سریلانکا در تهران، گفت: هیچ محدودیت و مانعی برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری و انتقال تجربیات بویژه در حوزه فنی و مهندسی وجود ندارد.

رییس جمهور افزود: با فعال شدن کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور می توان گام های جدیدی در توسعه روابط ایران و سریلانکا بویژه در حوزه اقتصادی برداشت.

سفیر جدید سریلانکا در تهران نیز ضمن تقدیم استوارنامه خود به رییسی، روابط دو کشور را دیرینه و تاریخی دانست و گفت: سریلانکا همواره در مجامع بین المللی حامی دولت و ملت ایران بوده و خواهد بود.

آپونسو، همچنین با اشاره به ظرفیت های توسعه سطح روابط دوجانبه، خواستار توسعه و تقویت هرچه بیشتر همکاری های دو کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: برای توسعه روابط با سریلانکا هیچ مانعی وجود ندارد

رییسی: برای توسعه روابط با سریلانکا هیچ مانعی وجود ندارد