مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 12:052021-09-26اقتصادي

توزیع بیش از 61 میلیون و 620 هزار لیتر آبرسانی سیار در استان اصفهان


به دنبال تنش شدید آبی و تابستان گرم سال جاری، بیش از 61 میلیون و 620 هزار لیتر آب توسط 5741 دستگاه تانکر، به صورت سیار در استان اصفهان توزیع شد.

- ایسنا/اصفهان به دنبال تنش شدید آبی و تابستان گرم سال جاری، بیش از 61 میلیون و 620 هزار لیتر آب توسط 5741 دستگاه تانکر، به صورت سیار در استان اصفهان توزیع شد.

به گفته مدیر سامانه ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، دمای هوا تاثیر مستقیم بر میزان مصرف آب مشترکین دارد به طوری که 49 درصد از این میزان، مربوط به تیر ماه با حدود 30 میلیون لیتر آبرسانی سیار بوده است، در حالیکه با کاهش دمای هوا در شهریور ماه، تنها 678 هزار لیتر آبرسانی سیار انجام شد.

عباس عباسی خاک افزود: البته مردم نیز در این مدت با مصرف بهینه آب، در گذر از شرایط سخت تابستان کمک بسیاری کردند.

وی گفت: در این مدت عمده مناطق دارای تنش آبی با فراوانی زیاد تماس با سامانه 122، مناطق یک تا 6 شهر اصفهان، فلاورجان، زیار، بهارستان، دولت آباد، اردستان، مهردشت، فریدن، نجف آباد، جرقویه و بویین و میاندشت بودند.

به گزتارش ایسنا، مدیر سامانه ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان در مورد فراوانی تعداد تماس ها با سامانه ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان (122)، گفت: تعداد کل تماس ها با این سامانه از ابتدای خرداد ماه تا پایان شهریور ماه جار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 61 میلیون و 620 هزار لیتر آبرسانی سیار در استان اصفهان

توزیع بیش از 61 میلیون و 620 هزار لیتر آبرسانی سیار در استان اصفهان