مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:552021-09-26سياسي

حجت الاسلام غلامی ارتحال آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت


رییس شورای سیاستگذاری مجمع عالی علوم انسانی اسلامی در پیامی ارتحال آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت و از این عالم برجسته به عنوان یار و یاوری صدیق برای انقلاب اسلامی یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام رضا غلامی، رییس شورای سیاستگذاری مجمع عالی علوم انسانی اسلامی در پی رحلت آیت الله حسن زاده آملی، مرجع تقلید و از علمای برجسته اسلام پیام تسلیتی صادر کرد که متن ان به شرح ذیل است: انالله و انا الیه راجعون  ارتحال عالم ربانی و ذوفنون، حکیم و عارف والامقام و مرشد اهل سلوک الی الله، حضرت آیت الله العظمی حسن زاده آملی رضوان الله تعالی علیه برای جامعه الهی به ویژه حوزه های علمیه جانسوز است.

این شخصیت نورانی که دهه های متوالی از سعی و کوشش مجدانه در جهت بسط و تعمیق حکمتِ جامع اسلامی و عرفان ناب اهل بیت علیهم السلام دریغ نداشت، و همواره یار و یاوری صدیق برای انقلاب اسلامی بود برای همیشه به عالم ملکوت سفر کرد و اهل معنا و تعالی را در حسرت تداوم بهره گیری دنیوی از فیوضات خود باقی گذاشت.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر مبارک امام زمان ارواحنا فداه، رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی و همچنین جمیع رهروان مسیر قدسی اسلام تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علوّ درجات آن علامه فقید را مسالت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام غلامی ارتحال آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت

حجت الاسلام غلامی ارتحال آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت