مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:552021-09-26سياسي

نخستین نشست بین المللی اندیشه های آبی در یزد برگزار شد


نخستین نشست از سلسله نشست های بین المللی اندیشه های آبی با محوریت آب، صلح و توسع پایدار با مشارکت وزارت نیرو، دفتر منطقه ای یونسکو در تهران و مرکز بین المللی قنات و سازه های آبی یزد برای اولین بار در یزد برگزار شد.

- ایسنا/یزد نخستین نشست از سلسله نشست های بین المللی اندیشه های آبی با محوریت آب، صلح و توسع پایدار با مشارکت وزارت نیرو، دفتر منطقه ای یونسکو در تهران و مرکز بین المللی قنات و سازه های آبی یزد برای اولین بار در یزد برگزار شد.

عباس فقیه خراسانی پژوهشگر ارشد مرکز بین المللی قنات و دبیر این نشست در ابتدا با بیان این که مرکز بین المللی قنات و سازه های تاریخی آب، یک مرکزمطالعاتی و پژوهشی در حوزه سیستم های سنتی انتقال آب است، هدف این مرکز را انتشار یک نگاه تازه به محیط زیست دانست و اظهار امیدواری کرد که این نشست نقطه عطفی در اندیشه و نوع عمل ما در باره محیط زیست باشد.

وی با اشاره به تاریخ گذشته یزد و تمدنی بر مبنای بی آبی در آن و مشارکت مسالمت آمیزی که برای بدست آوردن،نگهداری و توزیع آب در این تمدن همراه بوده است گفت:مرکز بین المللی قنات آمادگی خود را برای مشارکت با اصحاب اندیشه از حوزه و دانشگاه و کمکهای فکری بین المللی اعلام می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نشست بین المللی اندیشه های آبی در یزد برگزار شد

نخستین نشست بین المللی اندیشه های آبی در یزد برگزار شد