مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:502021-09-26اقتصادي

تکمیل زنجیره تولید صنایع لبنی راهی برای توسعه اقتصادی است


تکمیل زنجیره تولید در صنایع لبنی راهکاری موفق در توسعه اقتصادی و اجتماعی و موثر در کاهش قابل قبول هزینه ها و افزایش اشتغالزایی است.

- ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: تکمیل زنجیره تولید در صنایع لبنی راهکاری موفق در توسعه اقتصادی و اجتماعی و موثر در کاهش قابل قبول هزینه ها و افزایش اشتغالزایی است.

عنایت الله رحیمی یکشنبه 4 مهر در جلسه بازدید از برخی واحدهای تولید لبنیات در شیراز با تشریح فعالیت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، گفت: بیش از 70 درصد از 3 هزار و چهارصد مصوبه این کارگروه اجرایی شده و در این راستا اقدامات موثری در حل مشکلات واحدهای تولیدی انجام گرفته است.

رحیمی افزود: در چند سال گذشته بیش از 39 واحد تولیدی که در تملک بانک ها قرار گرفته بود به چرخه بازگشته و این نتیجه از 82 واحد تولیدی که در تملک بانک ها قرار داشته اند بدست آمده است.

استاندار فارس تکمیل و توسعه زنجیره تولید در این واحد تولیدی را از جمله ضرورت های کاری عنوان و اظهار کرد: تامین مطالبات واحدهای تولیدی را از جمله وظایف خود می دانیم.

رحیمی با اشاره به نیازمندیهای اجرایی این واحد تولیدی گفت: دستگاه های خدمات رسان آب و برق باید تلاش بیشتری در رفع مشکلات این واحد داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زنجیره تولید صنایع لبنی راهی برای توسعه اقتصادی است

تکمیل زنجیره تولید صنایع لبنی راهی برای توسعه اقتصادی است