مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:452021-09-26اقتصادي

تولید 7 مکمل غذایی-دارویی پروبیوتیک برای انسان و دام


استفاده از مکمل های غذایی و دارویی پروبیوتیک برای گونه های مختلف دام، طیور و آبزیان، نقش قابل توجهی در بهبود وضعیت سلامت آن ها و تامین غذای سالم برای جامعه بازی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از سویی، استفاده از مکمل های غذایی و دارویی توسط انسان ها(در سنین مختلف) نیز از نقش مهمی در رشد و ارتقای وضعیت سلامتی افراد برخوردار است.

این مکمل ها سال هاست که با هزینه هایی گزاف از خارج از کشورمان تامین می شوند.

با این حال یک شرکت دانش بنیان ایرانی وارد این عرصه شده و با تولید هفت محصول اصلی و عمده پروبیوتیک دامی و انسانی، نقش قابل توجهی در کاهش میزان وابستگی کشور به واردات این محصولات از خارج از کشورمان بازی کرده است.

در این راستا، شرکت دانش بنیان فرآورده های زیستی پردیس رشد مهرگان از جمله شرکت هایی بوده که با استفاده از ظرفیت های نخبگانی و علمی چهره های دانشگاهی کشورمان، در این مسیر قدم گذاشته و توانسته نتایج قبال توجهی را نیز کسب کند.

سید علی اصغر دهقان مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، می گوید: شرکت فرآورده های زیستی پردیس رشد مهرگان، تولید کننده انواع مکمل های غذایی- دارویی پروبیوتیک در زمینه های دامپزشکی (دام، طیور، آبزیان، اسب و حیوانات خانگی)، انسانی و صنایع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 7 مکمل غذایی-دارویی پروبیوتیک برای انسان و دام

تولید 7 مکمل غذایی-دارویی پروبیوتیک برای انسان و دام