مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:452021-09-26سياسي

معلمان نباید دغدغه معیشت داشته باشند


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارزش و جایگاه معلمان در کشور گفت: قشر فرهنگی نباید دغدغه معیشت داشته باشند.

- پیش از ظهر یکشنبه همایش بررسی طرح رتبه بندی معلمان با حضور احمد امیرآبادی فراهانی و فعالان فرهنگی استان قم در تالار مرکزی قم برگزار شد.

نجفی از فعالان فرهنگی به عنوان نمایندگی از معلمان استان قم در این جلسه با اشاره به وضعیت نامطلوب به معیشتی معلمان گفت: متأسفانه معلمان در کنار شغل خود به مشاغلی نظیر کار در آژانس ها، تاکسی های اینترنتی و بازار روزها روی آورده اند.

وی افزود حقوق ماهیانه معلمان تا 15 روز کفاف زندگی آنان را می دهد که این نشان دهنده ضعف وضعیت معیشتی فرهنگیان است.

نماینده فرهنگیان در ادامه با ذکر چند مثال از مقایسه حقوق معلمان و اساتید دانشگاه گفت: اگر حقوق پایه معلمی هشت میلیون تومان باشد و همان معلم با همان وضعیت علمی به دانشگاه فرهنگیان برود حقوقش 13 میلیون تومان می شود.

نجفی همچنین از نماینده قم خواست تا طرح رتبه بندی معلمان بعد از 9 سال بلاتکلیفی به سرانجام برسد و مشخص شود چه موانعی بر سر راه اجرای این طرح می باشد.

در بخش دیگری از این جلسه احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با عرض تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان نباید دغدغه معیشت داشته باشند

معلمان نباید دغدغه معیشت داشته باشند