مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:402021-09-26سياسي

استفاده حداکثری از حق آبه نمرود اولویت استان سمنان است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه امروز مشکل آب در استان جدی است، گفت: استفاده حداکثری از حق آبه نمرود اولویت استان محسوب می شود.

- ، علیرضا شریفی نژاد ظهر یکشنبه در نشست بررسی مشکلات دامداری، کشاورزی و آب شهرستان گرمسار به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه گرمسار و ایوان کی و آرادان ظرفیت خوبی برای کشاورزی و دامداری دارد، بیان کرد: پیگیری ها و بحث های متعددی در زمینه آب کشاورزی صورت گرفته و حتی استانداری سمنان نیز به این امر ورود کرده است، تاکید داشت: در این زمینه نیاز به پیگیری های بیشتری داریم آنچه برای ما مهم است سد نمرود محسوب می شود که امیدواریم با تیمی که تشکیل می شود، امیدواریم که به سامان برسد.

وی افزود: در مقوله آب باید در دو حوزه داخل و خارج از استان سمنان این موضوع پیگیری شود که یکی از اصول مقابله با برداشت های غیرمجاز و اعمال قانون است همچنین باید با استان تهران جلسه ای برگزار و برخی صحبت ها مطرح شود تا بتوانیم کمیته ویژه در بالادست برای پیگیری مسائل و مشکلات مرتبط با آب گرمسار تشکیل دهیم.

پیگیر حق آبه هستیم معاون استاندار سمنان گفت: سد نمرود و آبگیری سد و بهره گیری گرمسار از حداکثر حق آبه اولویت استان سمنان است و پیگیر این موضوع در همه ارکان هستیم چرا که نمرود حق مردم گرمسار و تولیدکنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده حداکثری از حق آبه نمرود اولویت استان سمنان است

استفاده حداکثری از حق آبه نمرود اولویت استان سمنان است