مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:402021-09-26سياسي

نخستین اجلاسیه 3 هزار راوی پیام آوران ایثار برگزار شد


نخستین اجلاسیه 3 هزار راوی پیام آوران ایثار با حضور رییس بنیاد شهید برگزار و بر نقش راویان ایثار در رشد فرهنگ ایثار و شهادت تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه مناسبت برگزاری این اجلاسیه و تجلیل از پیام آوران ایثار گفت: فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از حماسه امام حسین (ع) است و همه رزمندگان ما در سال های دفاع مقدس در این مسیر گام برداشتند.

معاون رییس جمهور با اشاره به اهمیت نقش روایتگری برای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، ادامه داد: راویان و پیام آوران ایثار روایت خودشان را مطرح نمی کنند بلکه این راویان از دیگران که در عرصه ایثار و شهادت درخشیدند نام می برند و باعث رشد مکتب فکری و اعتقادات می شوند.

وی با اشاره به نقش حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) برای زنده نگه داشتن پیام عاشورا، خاطرنشان کرد: امام (ره) فرمودند که این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، برای همین روایتگری نقش مهمی دارد که باعث توسعه فرهنگ ایثار و شهادت می شود.

امروز به برکت روایتگری تاریخی در ماه های محرم و صفر فرهنگ ایثار و شهادت توسعه یافت و این فرهنگ جهانی شده است و در همین حماسه پیاده روی اربعین بسیاری از انسان ها در مکتب امام حسین (ع) گام برداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین اجلاسیه 3 هزار راوی پیام آوران ایثار برگزار شد

نخستین اجلاسیه 3 هزار راوی پیام آوران ایثار برگزار شد