مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:402021-09-26بين الملل

وزارت خارجه فلسطین اعدام های میدانی اشغالگران در کرانه باختری را محکوم کرد


وزارت خارجه فلسطین جنایت های مربوط به اعدام های میدانی در شهر قدس و جنین توسط رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

- وزارت خارجه فلسطین "اعدام های میدانی" اشغالگران در کرانه باختری را محکوم کرد وزارت خارجه فلسطین جنایت های مربوط به اعدام های میدانی در شهر قدس و جنین توسط رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت خارجه فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد، این وزارتخانه با عبارات و الفاظ شدیداللحنی جنایت های مربوط به اعدام های میدانی در صبح امروز یکشنبه در شهر قدس و جنین توسط نیروهای رژیم اشغالگر را محکوم می کند که در نتیجه آن چندین تن از شهروندان فلسطینی شهید و زخمی و چندین تن نیز بازداشت شدند.

وزارت خارجه فلسطین این عملیات رژیم اشغالگر را ادامه سلسله نقض ها، جنایت ها و اعدامهای ادامه دار در حق شهروندان فلسطینی دانست که به سطح جنایت جنگی و جنایت های ضد بشریت رسیده و بخش جدایی ناپذیر از جنایت پاکسازی قومی است که دولت های اسراییلی به صورت پیاپی در چارچوب جنگ علنی خود علیه موجودیت فلسطینی مرتکب می شوند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد، این عملیات صهیونیست ها همچنین بیانگر مواضع و اظهارات مسؤولان اسراییلی برای اشاعه فرهنگ نفرت، نژادپرستی، اشغالگری و خصومت علیه ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه فلسطین اعدام های میدانی اشغالگران در کرانه باختری را محکوم کرد

وزارت خارجه فلسطین اعدام های میدانی اشغالگران در کرانه باختری را محکوم کرد