مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:402021-09-26سياسي

اعضای شورای شهر تهران رحلت آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفتند


اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در پیامی رحلت عالم ربانی، حضرت آیت الله حسن حسن زاده آملی را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با اعلام خبر رحلت حکیم فرزانه حضرت آیت الله حسن حسن زاده آملی اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در پیامی رحلت این عالم ربانی را تسلیت گفتند.

در متن پیام آمده است: انا لله و انالیه الراجعون رحلت عالم ربانی، عارف نستوه و حکیم فرزانه حضرت آیت الله حسن حسن زاده آملی رضوان الله تعالی علیه اندوهی جانکاه و مصیبتی عظیم است.

این معلم اخلاق، مجاهد وارسته، اندیشمند فرهیخته حوزه و عالم با بصیرت، عمر پربرکتی را در مسیر علم و دانش، تقوا و پرهیزکاری، عرفان و فلسفه به سر برد و جویندگان زهد و دانش از سرچشمه این پیر فرزانه بهره مند و سیراب شدند و فقدانش ضایعه ای بزرگ برای جامعه علمی و دینی کشور و اسلام خواهد بود.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران ارتحال آن عالم فرزانه در آستانه اربعین حسینی را به محضر امام زمان (عجل الله)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، علما و مراجع عظام، حوزه های علمیه، بیت معزز، شاگردان و علاقمندان و همه مردم ولایتمدار و مسلمان ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایند، از درگاه خداوند منان برای روح آن عالم جلیل القدر علو درجات و همنشینی با صالحان و مقربان درگاه حق مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهر تهران رحلت آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفتند

اعضای شورای شهر تهران رحلت آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفتند