مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:352021-09-26بين الملل

غول های فناوری چین متعهد به حمایت از کسب و کارهای کوچک تر شدند


تعدادی از غول های فناوری در چین که به علت انحصارطلبی تجاری مورد پیگرد قضایی قرار گرفته اند، متعهد شدند از طرح های دولت برای حمایت از کسب و کارهای کوچک حمایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دولت چین خود را متعهد به ایجاد رفاه و سعادت مشترک برای همه مردم این کشور می داند و لذا تلاش شرکت های بزرگ فناوری برای از میدان به درکردن رقبای کوچک تر و تازه کار و کسب سودهای هنگفت را مغایر با اهداف کلان خود ارزیابی کرده و بسیاری از شرکت های یادشده را به دادگاه کشانده و به پرداخت جریمه های کلان مجبور کرده است.

از همین رو مؤسسات بزرگ فناوری به دولت قول داده اند از انحصارطلبی خودداری کرده و به دنبال کمک به شرکت های کوچک تر و افراد بااستعداد و توانمند با توان مالی اندک باشند.

دانیل ژانگ مدیرعامل شرکت علی بابا که از جمله اهداف اصلی برخوردهای قضایی اخیر دولت چین بوده، در کنفرانسی موسوم به کنفرانس جهانی اینترنت که توسط اداره فضای سایبری چین - رگولاتور اصلی اینترنت در این کشور - برگزار شد، شرکت کرد و گفت: این شرکت قصد دارد 15 میلیارد دلار به تقویت طرح رفاه مشترک در چین اختصاص دهد تا این کشور که به طور منظم در حال پیشرفت بوده به این روند ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غول های فناوری چین متعهد به حمایت از کسب و کارهای کوچک تر شدند

غول های فناوری چین متعهد به حمایت از کسب و کارهای کوچک تر شدند