مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:352021-09-26سياسي

پویش «به تو از دور سلام» در شهرضا اجرا می شود


رییس اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرضا گفت: پویش «به تو از دور سلام» به مناسب اربعین حسینی در شهرضا اجرا می شود.

- شهرضا - رییس اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرضا گفت: پویش به تو از دور سلام به مناسب اربعین حسینی در شهرضا اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازانجام می شود، اظهار داشت: حماسه عظیم راهپیمایی اربعین حسینی هر ساله با هدف عرض ارادت به قیام عاشورا با حضور جمعیت کثیر عاشقان آن حضرت در کشور عراق و در مسیر نجف تا کربلا انجام می شد.

وی افزود: یکی از مصادیق حقیقی و عینی پیاده روی اربعین حب الحسین (ع) یجمعنا بود که ذیل این باور مردم از سراسر دنیا در این راهپیمایی آیینی حضور به هم می رساندند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرضا بیان کرد: بر اساس تصمیم دولت عراق و ستاد ملی کرونا ایران، امسال بسیاری از عاشقان و شیفتگان آن حضرت که همه ساله عرض ارادت خود را در قالب پیاده روی مسیر نجف تا کربلا نشان می دادند از حضور در این پیاده روی عظیم محروم شدند.

وی با اشاره به اجرای پویش به تو از دور سلام در شهرستان شهرضا عنوان کرد: با اجرای این پویش همگانی، امسال تمام شیفتگان و علاقمندان به امام حسین (ع) در روز اربعین برای عرض ارادت به ساحت ملکوتی سید و سالار شهیدان زیارت اربعین را در منازل، مجالس روضه، حسینیه ها و هیئات مذهبی قرائت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «به تو از دور سلام» در شهرضا اجرا می شود

پویش «به تو از دور سلام» در شهرضا اجرا می شود