مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:252021-09-26سياسي

هزار دانش آموز اسدآبادی دز اول واکسن خود را دریافت کردند


فرماندار اسدآباد با اشاره به تعداد چهار هزار نفر دانش اسدآبادی در رده سنی 15 تا 18 سال گفت :از ابتدای طرح واکسیناسیون دانش آموزان بالای 15 سال در چند روز گذشته یک هزار نفر از دانش آموزان اسدآبادی واکسن دُز اول خود را دریافت کردند.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد با اشاره به تعداد چهار هزار نفر دانش اسدآبادی در رده سنی 15 تا 18 سال گفت :از ابتدای طرح واکسیناسیون دانش آموزان بالای 15 سال در چند روز گذشته یک هزار نفر از دانش آموزان اسدآبادی واکسن دُز اول خود را دریافت کردند.

سعید کتابی در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا شهرستان اظهار کرد:در حال حاضر خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در بحث واکسن دانش آموزان و دیگر رده های سنی شهرستان وجود ندارد و واکسیناسیون دانش آموزان در سالن شهید راحمی مرکز تجمیعی واکسن در حال انجام است که برای بازگشایی مدارس باید با اقناع سازی دیگر دانش آموزان را هم به تسریع در روند دریافت واکسن ترغیب کرد.

وی اضافه کرد:در حال حاضر فعالیت آموزش حضوری 92 مدرسه ابتدایی روستایی با کلاس های زیر 15 نفر و تعدادی از مدارس متوسطه اول و دوم روستایی به جزء مدارس روستاهای بزرگ سطح شهرستان از سوم مهر ماه آغاز شده است.

کتابی با بیان اینکه مدارس با دانش آموزان بالای300 نفر شهرستان در نیمه آبان ماه با اتمام واکسیناسیون بازگشایی می شوند، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار دانش آموز اسدآبادی دز اول واکسن خود را دریافت کردند

هزار دانش آموز اسدآبادی دز اول واکسن خود را دریافت کردند