مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:202021-09-26اقتصادي

خرید همکاری آنلاین در سراسر ایران


کاریان همراه یکی از ده شرکت برتر واردکننده موبایل در ایران است که با واردات قانونی و رسمی محصولات برندهای «هوآوی» و «سامسونگ» و با پشتوانه سال ها تجربه در بازار تلفن همراه، - کاریان همراه یکی از ده شرکت برتر واردکننده موبایل در ایران است که با واردات قانونی و رسمی محصولات برندهای هوآوی و سامسونگ و با پشتوانه سال ها تجربه در بازار تلفن همراه، این روزها توانسته سهم قابل توجهی از بازار واردات موبایل کشور را به خود اختصاص دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام کاریان همراه، این مجموعه با ارائه سرویس های منحصر به فرد، همراه با سرعت و کیفیت بالا توانسته رضایت کاربران را جلب کند.

کاریان همراه به عنوان نماینده رسمی شرکت هوآوی در ایران و همچنین یکی از پخش کنندگان رسمی گوشی‏ های هوآوی و سامسونگ در ایران، با واردات و توزیع به روزترین محصولات این کمپانی ها توانسته به توزیع کنندگان، سازمان ها و فروشندگان موبایل در اقصی نقاط ایران بهترین خدمات را ارائه دهد.

در همین راستا شرکت کاریان همراه در ادامه فروش و توزیع گوشی‏ های موبایل در ایران، امکان جدید فروش همکاری بصورت آنلاین را به سیستم فروش خود اضافه کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کاریان همراه مراجعه کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید همکاری آنلاین در سراسر ایران

خرید همکاری آنلاین در سراسر ایران