مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:202021-09-26پزشكي

خانه شیرین


مرکز خانه شیرین طیف گسترده ای از مشکلات روانشناسی همچون مشاوره و روانشناس کودک و نوجوان, مشاوره فردی، زوج درمانی، مشاوره خانواده و گروهی، - طیف گسترده ای از مشکلات روانشناسی همچون مشاوره و روانشناس کودک و نوجوان, مشاوره فردی، زوج درمانی، مشاوره خانواده و گروهی، روانپزشکی و … را پوشش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی کودک و نوجوان, مشاوره فردی، زوج درمانی، مشاوره خانواده و گروهی، روانپزشکی و … اشاره نمود.

لازم به ذکر است این مرکز با استفاده از ابزارهای دقیق بالینی به ارزیابی و تشخیص اختلالات روانی می پردازد و سپس به طراحی و اجرای مناسب درمان های مورد نیاز پرداخته تا سلامت مراجعان را بهبود دهد.

کلینیک تخصصی روانشناسی و مشاوره: اجرا و تفسیر آزمون های روانی از قبیل هوش، شخصیت و استعداد مشاوره پیش از ازدواج و اختلافات زناشویی، حل اختلافات جنسی مشاوره انفرادی برای تمام گروه های سنی از کودک تا بزرگسال مشاوره های گروهی و خانوادگی استعدادیابی کودکان و نوجوانان سی دی ها و کتاب های آموزشی مشاوره های تحصیلی و شغلی پانسیون مطالعاتی مشاوره تلفنی ترک اعتیاد در این بخش به معرفی برخی از خدمات خانه شیرین می پردازیم: پانسیون مطالعاتی پدیده پانسیون مطالعاتی مطلوب، مشهود نباشد اما وجود یک پانسیون تخصصی کنکور برای دانش آموزان به اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه شیرین

خانه شیرین