مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:152021-09-26اقتصادي

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر: روی حمایت از اصحاب فرهنگ متمرکز شده ایم


نگاه ما در جهت حمایت از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در همه بخش ها، ارتقای کیفیت خدمات، توسعه و توزیع منطقی و عادلانه ی منابع و ساماندهی زیرساخت های اقتصاد فرهنگ و هنر متمرکز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست هم اندیشی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با مدیرعامل، رییس و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات امروز یکشنبه 4 مهرماه در محل صندوق اعتباری هنر برگزار شد.

در این نشست که با حضور سید مجید پوراحمدی مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، ساسان شیخی رییس هیئت مدیره، مازیار هوشمند مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات برگزار شد، در خصوص همکاری های مشترک میان خانه مطبوعات و صندوق اعتباری هنر و نیز حمایت از فعالیت های صنفی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به وظیفه ذاتی صندوق در حمایت از فعالان فرهنگی و هنری کشور گفت: نگاه ما در جهت حمایت از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در همه بخش ها، ارتقای کیفیت خدمات، توسعه و توزیع منطقی و عادلانه ی منابع و ساماندهی زیرساخت های اقتصاد فرهنگ و هنر متمرکز شده است.

پوراحمدی در ادامه افزود: در جهت خدمات دهی هرچه بیشتر به فرهنگی و هنری و برگزاری نشست های تخصصی با نخبگان فرهنگی و هنری در دستور کار برنامه های ما قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر: روی حمایت از اصحاب فرهنگ متمرکز شده ایم

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر: روی حمایت از اصحاب فرهنگ متمرکز شده ایم