مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:152021-09-26پزشكي

واکسینه شدن 70 درصد از افراد بالای 18 سال درزنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به واکسیناسیون افراد بالای 18 سال گفت: هدف اصلی در این گروه سنی، رسیدن به 70 درصد واکسیناسیون بود که امروز به این عدد می رسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز قزلباش در جلسه ستاد مدیریت پیشگیری کرونا ویروس استان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری با اشاره به 3 گزارش اخیر استان در ستاد ملی کرونا اظهار داشت: در این ستاد از اقدامات استان زنجان در راستای مدیریت بیماری کرونا قدردانی و این مهم، نشان داد که کار تیمی با همدلی و در کنار هم، چه نتایجی در سطح ملی می تواند داشته باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اینکه براساس آمار روز گذشته، مبتلایان به کرونا به زیر 400 بیمار در سطح استان رسیده است، تصریح کرد: اهمیت این موضوع در این است که هر چقدر از تخت هایی که به کرونا اختصاص دارد کاسته شود، ارائه خدمات به سایر بیماران تسهیل خواهد شد.

   وی با اشاره به روند نزولی بیماری در استان ابراز کرد: تاکنون بیش از 511 هزار تست سرپایی و بیش از 33 هزار تست بیماران بستری در سطح استان انجام شده است.

قزلباش میزان مراجعات به مراکز 16 ساعته را از 14 هزار نفر در هفته چهارم شهریور به 12 هزار نفر در هفته گذشته اعلام کرد و ادامه داد: روند سرپایی ها و بستری های کرونا در استان زنجان رو به کاهش است و امیدوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه شدن 70 درصد از افراد بالای 18 سال درزنجان

واکسینه شدن 70 درصد از افراد بالای 18 سال درزنجان