مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:452021-09-26اقتصادي

یارانه دیگری در راه است؟


مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها از پرداخت 20هزار و301 میلیارد ریال، برای کاهش فقرمطلق و حمایت از زنان سرپرست خانوار به حساب کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور خبر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، امید حاجتی، از پرداخت 20هزار و301 میلیارد ریال برای کاهش فقرمطلق و حمایت از زنان سرپرست خانوار، خدمات حمایتی مددجویان و کودکان کار، پرداخت مستمری به حساب سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد امام خمینی(ره) و خبر داد.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور با اشاره به اجرای بند(11) مصارف جدول تبصره 14 قانون بودجه کل کشور اضافه کرد: از مبلغ اشاره شده، 6628 میلیارد ریال به سازمان بهزیستی کشور در جهت کاهش فقرمطلق و حمایت از زنان سرپرست خانوار، خدمات حمایتی مددجویان و کودکان کار، پرداخت مستمری و مبلغ 13 هزار و 473 میلیارد ریال در جهت کاهش فقرمطلق و حمایت از زنان سرپرست خانوار به حساب کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت شد.

حاجتی با برشمردن مبالغ یاده شده به حساب سازمان بهزیستی کشور، گفت: پرداختی های صورت گرفته، شامل حمایت از زنان سرپرست خانواربه مبلغ 1250 میلیارد ریال، پرداخت مستمری و پشت نوبتی ها و خدمات حمایتی به مددجویان تحت پوشش این نهاد به مبلغ 2667 میلیارد ریال و همچنین بابت کاهش فقرمطلق خانوارهای تحت حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه دیگری در راه است؟

یارانه دیگری در راه است؟