مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:352021-09-26سياسي

معرفی به شورای انتظامی به معنای وقوع تخلف نیست


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با بیان اینکه معرفی به شورای انتظامی به منزله تخلف نیست گفت: انتخابات بدون هیچ مشکلی در استان قزوین برگزار می شود.

- با اشاره به مباحث مطرح شده در رابطه با معرفی اعضا هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین به شورای انتظامی اظهار کرد: در تیرماه سال جاری وزیر وقت راه و شهرسازی نامه ای با موضوع تعارض منافع را به استان ها ابلاغ و در آن به مواردی با عنوان تعارض منافع اشاره کرده بودند که با توجه به زمان ابلاغ و مستنداتی که از قبل وجود داشت، باعث اعتراض همکاران نظام مهندسی در سراسر کشور شد.

وی افزود: در این ابلاغیه اشاره شده بود که ارکان سازمان به دلیل اینکه با پروانه اشتغال خود مشغول به کار بوده اند، مشمول تعارض منافع بوده و به عنوان متخلف به شورای انتظامی معرفی خواهند شد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با بیان اینکه این نامه باعث شکل گیری اعتراضاتی در سطح کشور شد، تأکید کرد: یکی از دلایل اعتراض این بود که اصولاً قانون تعارض منافع در بین مهندسین این گونه نیست بلکه در قانون اشاره شده که تعارض منافع به این معنا است که کنترل کننده نباید مجری باشد و شخص دیگری غیر از مجری باید نظارت بر کار و نقشه را بر عهده بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی به شورای انتظامی به معنای وقوع تخلف نیست

معرفی به شورای انتظامی به معنای وقوع تخلف نیست