مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:352021-09-26سياسي

راه درازی برای کنترل و مقابله با کرونا در پیش داریم


علی رغم گذشت 5 موج بیماری کرونا در کشور، به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان هنوز هم راه طولانی برای کنترل و مقابله با بیماری کرونا داریم که نیازمند همکاری همه شهروندان و دستگاه های اجرایی استان است.

- ایسنا/زنجان علی رغم گذشت 5 موج بیماری کرونا در کشور، به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان هنوز هم راه طولانی برای کنترل و مقابله با بیماری کرونا داریم که نیازمند همکاری همه شهروندان و دستگاه های اجرایی استان است.

پرویز قزلباش ظهر امروز (4 مهرماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، در رابطه با روند بیماری کرونا در استان زنجان، اظهار کرد: روند بیماری کرونا در بخش بستری به صورت تدریجی در حال کاهش بوده و روند سرپایی این بیماری نیز نزولی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 399 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان زنجان بستری هستند، افزود: با کاهش اشغال تخت های بیمارستانی توسط بیماران مبتلا به کرونا، سایر خدمات درمانی در مراکز درمانی استان زنجان رونق خواهد گرفت.

این مسئول از نزولی بودن روند بیماری کرونا در شهرستان های خرم دره، طارم، ایجرود و زنجان خبر داد و تصریح کرد: روند بیماری کرونا در شهرستان ماه نشان با نوساناتی صعودی بوده که امید است در هفته آتی نزولی شود و شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه درازی برای کنترل و مقابله با کرونا در پیش داریم

راه درازی برای کنترل و مقابله با کرونا در پیش داریم