مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:302021-09-26سياسي

اقامه عزای حسینی در مسجد تاریخی نصیرالملک شیراز


مدیر مسجد تاریخی نصیرالملک شیراز اعلام کرد که ویژه برنامه مراسم شب اربعین و سوگواری دهه آخر صفر در مسجد تاریخی نصیرالملک شیراز برگزار می شود.

- ایسنا/فارس مدیر مسجد تاریخی نصیرالملک شیراز اعلام کرد که ویژه برنامه مراسم شب اربعین و سوگواری دهه آخر صفر در مسجد تاریخی نصیرالملک شیراز برگزار می شود.

حجت الاسلام مجتبی خوشرنگ یکشنبه 4 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به فرا رسیدن اربعین حسینی مراسم شب اربعین در این مسجد زیبا و تاریخی با سخنرانی حجت الاسلام فرهنگی و مداحی و روضه خوانی حاج عباس انجوی و کربلایی علی پاکیزه برگزار خواهد شد.

او افزود: این مراسم عصر روز یکشنبه 4 مهرماه از ساعت 19 با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی افراد در حیاط مسجد و در جوار بقعه متبرکه سید الحرمین برگزار می شود.

خوشرنگ همچنین با اشاره به اجرای نیت موقه نصیرالملک و ویژه برنامه های عزاداری و سوگواری دهه آخر صفر گفت: این مراسم به مدت ده شب از روز دوشنبه 5 مهرماه در این مسجد زیبا و تاریخی انجام خواهد شد و عزاداران و سوگواران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) می توانند از ساعت 19 در این مراسم ها که با سخنرانی حجت الاسلام کیخا و مداحی هشت نفر از مداحان اهل بیت برگزار می شود، حضور یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه عزای حسینی در مسجد تاریخی نصیرالملک شیراز

اقامه عزای حسینی در مسجد تاریخی نصیرالملک شیراز