مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:202021-09-26اقتصادي

خرید همکاری آنلاین در سراسر ایران


کاریان همراه به عنوان نماینده رسمی شرکت هوآوی در ایران و همچنین یکی از پخش کنندگان رسمی گوشی‏ های هوآوی و سامسونگ در ایران، با واردات و توزیع به روزترین محصولات این کمپانی ها توانسته به توزیع کنندگان، - کاریان همراه یکی از ده شرکت برتر واردکننده موبایل در ایران است که با واردات قانونی و رسمی محصولات برند های هوآوی و سامسونگ و با پشتوانه سال ها تجربه در بازار تلفن همراه، این روزها توانسته سهم قابل توجهی از بازار واردات موبایل کشور را به خود اختصاص دهد و با ارائه سرویس های منحصر به فرد، همراه با سرعت و کیفیت بالا رضایت کاربران را جلب کند.

در همین راستا شرکت کاریان همراه در ادامه فروش و توزیع گوشی‏های موبایل در ایران ، امکان جدید فروش همکاری بصورت آنلاین را به سیستم فروش خود اضافه کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کاریان همراه مراجعه کنید.

مزایای خرید آنلاین از کاریان همراه برای فروشندگان موبایل : اگر فروشنده موبایل هستید و به دنبال تامین گوشی برای فروشگاه خود هستید، با خرید آنلاین از کاریان همراه می توانید از سرویس دهی باکیفیت و امن لذت ببرید.

ویژگی هایی که این شرکت را از سایر مراکز توزیع گوشی بصورت تلفنی و سنتی متمایز می کند عبارتند از: ثبت نام سریع همکار: مراحل ثبت نام و ارسال مدارک اتوماسیون شده بصورت آنلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید همکاری آنلاین در سراسر ایران

خرید همکاری آنلاین در سراسر ایران