مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:152021-09-26سياسي

آمادگی سپاه ایلام برای بازگشت زائران اربعین/ توزیع 10 هزار وعده غذا در روز


 فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: سپاه پاسداران بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته هنگام بازگشت زائران از مرز مهران روزانه بین پنج تا 10 هزار وعده غذا بین زوار توزیع خواهد کرد.

- ایسنا/ایلام  فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: سپاه پاسداران بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته هنگام بازگشت زائران از مرز مهران روزانه بین پنج تا 10 هزار وعده غذا بین زوار توزیع خواهد کرد.

سردار جمال شاکرمی در جلسه ستاد اربعین در شهرستان مهران، اظهار کرد: تنها مشکل ما در زمینه تغذیه کمبود آرد است که بنا بر اعلام سازمان غله آرد سهمیه اضافه به نانوایی های مهران اختصاص داده نشده است.

وی افزود: سپاه در زمینه بهداشت و درمان یک بیمارستان صحرایی در میدان اربعین واقع در نقطه مرزی مستقر کرده ضمن اینکه سامانه اورژانس نیز در مرز فعال کرده ایم و با دانشگاه علوم پزشکی نیز همکاری می کنیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با بیان اینکه بیش از 20 هزار ماسک جهت توزیع بین زایران مهیا شده و کمیته فرهنگی نیز برای اقامه نماز جماعت در مرز تشکیل شده است، تاکید کرد: در زمینه تامین آب آشامیدنی سه تانکر آب برای استفاده زایران در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سپاه ایلام برای بازگشت زائران اربعین/ توزیع 10 هزار وعده غذا در روز

آمادگی سپاه ایلام برای بازگشت زائران اربعین/ توزیع 10 هزار وعده غذا در روز