مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:152021-09-26سياسي

90درصد حق آبه نمرود برای گرمسار است/ شعار فایده ای ندارد


نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه 90 درصد از 120 میلیون مترمکعب حق آبه نمرود برای گرمسار است، گفت: چپاول این حق شرعی و قانونی مردم شهرستان باید متوقف شود.

- ، اردشیر مطهری ظهر یکشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات آب، کشاورزی و دامداری گرمسار به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه مشکلات زیادی در بخش های آب، بدهای های بانکی صنعتگران و … در استان سمنان و گرمسار وجود دارد که بخشی از آنها ملی و برخی استانی و نیازمند پیگیری هستند، بیان کرد:: متأسفانه برخی از ادارات کل ما خودکار نیستند یعنی منتظر می نشینند تا به آنها ابلاغ شود که باید چه کاری را صورت دهند و از سوابق و تاریخ گذشته درس نمی گیرند و نمونه آن سیلابی بود که در گرمسار به راه آهن و روستاها خسارت زد.

وی افزود: این موضوع ما را بر آن داشت تا اعمال ماده 234 بر علیه رییس ستاد مدیریت بحران و شهرستان گرمسار داشته باشیم و پرونده در کمیسیون عمران رأی آورد و همین روزها در صحن مجلس رأی خواهد آورد تا به قوه قضاییه ارسال شود.

نباید از حقوق مردم بگذریم و ارتباطات کاری باعث شود تا از مردم غفلت کنیم امروز در عرصه کشاورزی و قیمت گذاری و هزینه تردد مشکل داریم و اگر 60 میلیون متر مکعب کسری آب گرمسار از سد نمرود در همین سال جاری تأمین نمی شد، با مشکل جدی روبرو می شدیم ما دنبال این هستیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90درصد حق آبه نمرود برای گرمسار است/ شعار فایده ای ندارد

90درصد حق آبه نمرود برای گرمسار است/ شعار فایده ای ندارد