مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:052021-09-26اقتصادي

ساخت 50 هزار واحد مسکونی با نگاه آمایشی در زنجان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان گفت: بیش از 50 هزار واحدی که در چهار سال آینده احداث خواهد شد باید با نگاه آمایشی و رویکرد ایجاد تعادل و تمرکز در نقاط شمال و جنوب استان زنجان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مهرداد سلطانی در جلسه شورای مسکن، با اشاره به اینکه در استان زنجان صنایع و  جمعیت، به صورت تقاضا محور، مستقر شده است، اظهار کرد: خود همین تقاضایی که در حوزه های مختلف، از طرف جمعیت به وجود می آید، تحت تاثیر زیرساخت هایی است که ایجاد شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان دلیل استقرار بخش قابل توجهی از صنایع در شرق استان و ساکن شدن جمعیت متناسب با آن در همین منطقه را وجود زیرساخت های مناسب از جمله راه عنوان کرد و گفت: علاوه بر آن برخی از ویژگی های سوق الجیشی از جمله نزدیکی به پایتخت و شاهراه های اصلی دسترسی به استان های پرجمعیت نیز، در این امر دخیل و موثر هستند.

وی با تاکید بر اینکه مسیر پیش رو در حوزه صنعت و بخش کشاورزی، باید با تناسب سنجی با داشته ها و ظرفیت ها و متناسب با تقاضاها در نظر گرفته شود، اظهار داشت: نمی توان تقاضا را سرکوب کرد و جمعیت را به زور به مکان ها و مناطق مدنظر خود که هیچ ظرفیتی ندارند فرستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 50 هزار واحد مسکونی با نگاه آمایشی در زنجان

ساخت 50 هزار واحد مسکونی با نگاه آمایشی در زنجان