مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:052021-09-26اقتصادي

هم زیستی کشاورزی خراسان جنوبی با خشکسالی


مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه میزان نزولات جوی سال قبل به شدت کاهش پیدا کرد، افزود: خشکسالی یک پدیده یا بحران نیست بلکه بخشی از اقلیم ما است و بسیاری از منابع آبی استان قنوات هوابین هستند که به میزان نزولات جوی وابسته .

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه میزان نزولات جوی سال قبل به شدت کاهش پیدا کرد، افزود: خشکسالی یک پدیده یا بحران نیست بلکه بخشی از اقلیم ما است و بسیاری از منابع آبی استان قنوات هوابین هستند که به میزان نزولات جوی وابسته بوده و کشاورزان در این مواقع آب را بیشتر به باغات اختصاص می دهند تا مزارع، لذا باعث کاهش عملکرد محصولات زراعی شد.

سید مجتبی حسینی، امروز یکشنبه 4 مهرماه در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به اینکه شرایط مطلوبی از نظر میزان بارندگی ها برای خراسان جنوبی پیش بینی نشده، از طرفی همه کشاورزان استان دامدار کشاورز هستند، تامین علوفه مورد نیاز دام از مهمترین اولویت ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه با توجه به آغاز سال زراعی جدید (اول مهر 1400 تا پایان شهریور 1401) 45 هزار و 890 هکتار از اراضی استان به کشت محصولات پاییزه اختصاص یافته است، افزود: مانند سال های گذشته برنامه های کشت پاییزه از سوی وزارت جهاد کشاورزی به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم زیستی کشاورزی خراسان جنوبی با خشکسالی

هم زیستی کشاورزی خراسان جنوبی با خشکسالی