مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:052021-09-26بين الملل

محمد بن سلمان کمیته مقابله با شاهزادگان مقیم در آمریکا تشکیل داد


دیوان پادشاهی سعودی یک کمیته قضایی برای مقابله با شاهزادگان مخالف مقیم در آمریکا تشکیل داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع مطلع در عربستان سعودی گفتند که دیوان پادشاهی این کشور یک کمیته قضایی برای مقابله با اقدامات حقوقی شاهزادگان مخالف مقیم در آمریکا تشکیل داده است.

وبسایت سعودی لیکس به نقل از این منابع نوشت که کار این کمیته این  است که با هرگونه اقدام قضایی در خاک آمریکا علیه محمد بن سلمان ولی عهد عربستان سعودی مقابله کند.

به گفته این منابع، بودجه وسیعی نیز برای عقد قرارداد با شرکت های حقوقی آمریکایی برای پیش برد این کار در نظر گرفته شده است.

همچنین مقرر شده است که کارزار حقوقی و رسانه ای گسترده ای برای شکست هرگونه اقدامی از جانب شاهزادگان مخالف در آمریکا تشکیل شود.

طبق این گزارش محمد بن سلمان با نگرانی بالایی تحرکات شاهزادگان مخالف خود را در خاک آمریکا دنبال می کند و ترس این دارد که این اقدامات سرمنشأ تصمیماتی در کنگره و خاک سفید علیه او شود.

به گفته منابع دیگری، شاهزادگان مخالف بن سلمان در آمریکا برنامه های وسیعی برای محاکمه وی با هدف روشن شدن سرنوشت شاهزادگانی که ربوده یا دستگیر شده اند، به اجرا در آورده اند و مهم ترین هدف آن ها آزادی این شاهزادگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد بن سلمان کمیته مقابله با شاهزادگان مقیم در آمریکا تشکیل داد

محمد بن سلمان کمیته مقابله با شاهزادگان مقیم در آمریکا تشکیل داد