مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:002021-09-26سياسي

آخرین وضعیت ساماندهی شبکه فاضلاب اهواز، قبل از بارندگی ها


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: کار اصلاح نقاط انسدادی فاضلاب اهواز که دچار بالازدگی می شود به روز شده و هر نقطه ای که مشکل پیدا می کند در همان روز نسبت به حل آن اقدام می شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: کار اصلاح نقاط انسدادی فاضلاب اهواز که دچار بالازدگی می شود به روز شده و هر نقطه ای که مشکل پیدا می کند در همان روز نسبت به حل آن اقدام می شود.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همه نقاط ریزشی و مشکل دار خطوط فاضلاب شهر اهواز شناسایی شده است که اگر این نقاط اصلاح شوند، دیگر چنین نقاطی در شبکه فاضلاب اهواز نخواهیم داشت.

وی افزود: مجموع نقاط ریزشی شناسایی شده در شبکه فاضلاب اهواز حدود 29 کیلومتر است که از این میزان 8 کیلومتر توسط پیمانکار در دست اصلاح است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: قرار است 21 کیلومتر باقیمانده در قالب 10 قرارداد ترک تشریفاتی 3 میلیارد تومانی برای اصلاح به پیمانکاران واگذار شود.

اگر این نقاط اصلاح شوند یکبار برای همیشه نقاط ریزشی در شبکه فاضلاب اهواز نخواهیم داشت.

کرمی نژاد عنوان کرد: طول همه خطوط مشکل دار، ریزشی و طرح های ضربتی 134 کیلومتر است که تاکنون 88 کیلومتر از این میزان انجام و 25 کیلومتر از آن در دست پیمانکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ساماندهی شبکه فاضلاب اهواز، قبل از بارندگی ها

آخرین وضعیت ساماندهی شبکه فاضلاب اهواز، قبل از بارندگی ها