مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:552021-09-26اقتصادي

تخصیص اعتبار 86 میلیاردی برای توسعه بجنورد/ وعده هایی برای کسبایر


استاندار خراسان شمالی از تخصیص 86 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه شهرستان بجنورد خبر داد و برای حل مشکلات منطقه «کسبایر» وعده هایی مطرح کرد.

- ، محمد علی شجاعی صبح یک شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان بجنورد که در روستای دراقانلو برگزار شد، از اختصاص 196 میلیارد تومان اعتبار در دور دوم سفرهای شهرستانی به بجنورد خبر داد و اظهار کرد: از این اعتبار افزون بر 86 میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن ملی و مصوبات سفر و 110 میلیارد تومان تسهیلات بخش خصوصی خواهد بود.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: سفر اول به این شهرستان شامل 66 مصوبه بود که از این تعداد 60 مصوبه به طور کامل اجرا و 6 مصوبه در دست پیگیری بوده و در اعتبارات سال جاری پیش بینی شده است.

وی آبرسانی را از مشکلات روستاهای شهرستان بجنورد به ویژه منطقه کسبایر دانست و با اشاره به امضا تفاهم نامه با بسیج سازندگی به ارزش 700 میلیارد تومان در راستای حل مشکلات آبرسانی و راه های روستایی استان، افزود: می توانیم طبق برنامه ریزی همراه با جدول زمان بندی، مشکل آبرسانی به روستاهای شهرستان بجنورد را برطرف کنیم.

شجاعی گفت: ایجاد راه های روستایی، راه بین مزارع، پل و ابنیه از دیگر مطالبات مردم منطقه است که با توجه به آغاز فصل سرما اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای باید در گام نخست ایمنی راه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار 86 میلیاردی برای توسعه بجنورد/ وعده هایی برای کسبایر

تخصیص اعتبار 86 میلیاردی برای توسعه بجنورد/ وعده هایی برای کسبایر