مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:552021-09-26حوادث

درگیری پلیس با اسرار مسلح در رودان/ کشته شدن دو شرور مسلح


فرمانده انتظامی هرمزگان هلاکت 2 نفر از اشرار و سارق مسلح در کوه های اطراف شهرستان رودان و کشف دو قبضه سلاح جنگی طی یک عملیات منسجم پلیسی خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز در گفت و گویی رسانه ای بیان داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد اخبار موجود مبنی برتحرک اشرار مسلح در کوهای اطراف شهرستان رودان، پیگیری موضوع به صورت ویژه دردستور کار پلیس مواد مخدر و کارکنان ایست و بازرسی فاریاب شهرستان رودان قرارگرفت.

وی افزود:در این راستا، با اجرای طرح های عملیاتی، اطلاعاتی و شناسایی فنی و پیچیده و مراقبت دقیق تردد و تحرکات این افراد، شامگاه روز گذشته مأموران جان بر کف پلیس در کوه های اطراف شهرستان رودان با تشکیل تیم سه نفره پس از مدتی پایش به محل تردد و حضور اشرار و سارقین رسیده که با رعایت قانون بکارگیری سلاح دستور ایست توسط پلیس صادر شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: اشرار مسلح به محض شنیدن ایست ماموران سریعا اقدام به کمین و تیراندازی به سمت ماموران کردند.

سردار جعفری تصریح کرد: پس از گذشت نیم ساعت درگیری و تبادل آتش سنگین مأموران، سارقان از پوشش کوهستانی بودن منطقه استفاده و سعی داشتنداز محل متواری شوند که پس از پاکسازی منطقه مشاهده شد این دو فرد شرور با توجه به برتری حجم آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری پلیس با اسرار مسلح در رودان/ کشته شدن دو شرور مسلح

درگیری پلیس با اسرار مسلح در رودان/ کشته شدن دو شرور مسلح