مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:502021-09-26سياسي

از تأیید شهردار همدان چه خبر؟


نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه اعضای شورا به صورت کلی در جریان فرایند تأیید شهردار همدان هستند، گفت: شهردار پیشنهادی مصاحبه های تخصصی را انجام داده است و فرایند تأیید ایشان در وزارت کشور دست اجرا و بررسی است.

- ایسنا/همدان نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه اعضای شورا به صورت کلی در جریان فرایند تأیید شهردار همدان هستند، گفت: شهردار پیشنهادی مصاحبه های تخصصی را انجام داده است و فرایند تأیید ایشان در وزارت کشور دست اجرا و بررسی است.

سعید نظری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه فرایند انتخاب شهردار همدان خوب است، اظهار کرد: این فرایند مربوط به شهرداران کل کشور است و شهرداران بسیاری از شهرهای بالای 500 هزار نفر جمعیت هنوز اعلام نشده است.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون، اعضای شورای شهر باید شهرداران را تا تاریخ معینی به وزارت کشور معرفی می کردند، افزود: شورای شهر همدان نیز در این راستا به وظیفه خود عمل کرده و تعللی در این زمینه صورت نگرفته است.

نظری با بیان اینکه تصمیم وزارت کشور در تأیید و عدم تأیید شهردار پیشنهادی به شورا ربطی ندارد و هر یک وظایف خود را انجام می دهند، افزود: وزارت کشور نمی تواند در تأیید شهرداران عجله به خرج دهد و فرایند تأیید به نوبت در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تأیید شهردار همدان چه خبر؟

از تأیید شهردار همدان چه خبر؟