مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:452021-09-26سياسي

دعا در حق دیگران موجب انسجام اجتماعی می شود


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: دعا در حق دیگران موجب انسجام اجتماعی می شود و این راهکار هدیه ای از جانی ائمه (ع) برای ما است.

- قزوین-نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: دعا در حق دیگران موجب انسجام اجتماعی می شود و این راهکار هدیه ای از جانی ائمه (ع) برای ما است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در همایش روحانیون رزمنده استان قزوین با تسلیت ایام عزاداری اربعین امام حسین (ع) اظهار کرد: این محفل برای بنده بسیار محترم است، چراکه انسان های پای کار عرصه های ایمانی در این مجموعه حضور دارند، کسانی که عمری در راه اسلام خدمت کرده اند و از پیش از انقلاب تاکنون در عرصه تبلیغ دین کوشش فراوانی داشته اند.

وی ادامه داد: دو نگاه به اربعین وجود دارد؛ نگاه اول مربوط به معارف چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) و زیارت اربعین است و نگاه دوم این است که در معارف دینی ما خدای متعال، رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) همواره از ما خواسته اند که نگاه معرفتی نسبت به کلمه اربعین داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: برای مثال امام صادق (ع) فرمودند اگر کسی در دعایش چهل مؤمن را جلو بیندازد و بعداً برای خودش دعا کند، دعای او به اجابت می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعا در حق دیگران موجب انسجام اجتماعی می شود

دعا در حق دیگران موجب انسجام اجتماعی می شود