مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:402021-09-26سياسي

احداث سایت موزه و پایگاه پژوهشی غرب خراسان رضوی آغاز شد


احداث سایت موزه و پایگاه پژوهشی غرب خراسان رضوی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، فرماندار بردسکن، نماینده مردم شهرستان های بردسکن، - ایسنا/خراسان رضوی احداث سایت موزه و پایگاه پژوهشی غرب خراسان رضوی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، فرماندار بردسکن، نماینده مردم شهرستان های بردسکن، خلیل آباد و کاشمر در مجلس شورای اسلامی در روستای تاریخی فیروزآباد گلنگ زنی شد.

سیدجواد موسوی اظهار کرد: محوطه باستانی فیروزآباد به سایت موزه گردشگری تبدیل می شود و با توجه به وجود ظرفیت های مختلف در محوطه باستانی فیروزآباد، نیازمند همت و همراهی مسئولان محلی برای تحقق این امر مهم هستیم.

وی با بیان اینکه در فاز اول 640 میلیون ریال اعتبار برای گمانه زنی محوطه باستانی فیروزآباد در نظر گرفته شده است، افزود: پس از دریافت داده های این گمانه زنی، زمینه حضور مراکز تحقیقاتی از دانشگاه ها فراهم و این منطقه به یک مکان گردشگری تبدیل می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در حاشیه این مراسم درخصوص فرصت های گردشگری بخش شهرآباد عنوان کرد: ظرفیت های توریستی بخش شهرآباد استثنایی است و ما آمادگی داریم نسبت به تهیه طرح جامع گردشگری بخش شهرآباد اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سایت موزه و پایگاه پژوهشی غرب خراسان رضوی آغاز شد

احداث سایت موزه و پایگاه پژوهشی غرب خراسان رضوی آغاز شد