مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:402021-09-26بين الملل

ستاد اربعین: حضور برخی زائران در پایانه های مرزی مشکل ایجاد کرده است


دیروز با رایزنی هایی که با طرف عراقی انجام شد، پذیرفته شد که مسافرانی که در پایانه شلمچه حضور داشتند و دارای مدارک قانونی از جمله ویزا معتبر و دیگر مدارک لازم بودند، - دیروز با رایزنی هایی که با طرف عراقی انجام شد، پذیرفته شد که مسافرانی که در پایانه شلمچه حضور داشتند و دارای مدارک قانونی از جمله ویزا معتبر و دیگر مدارک لازم بودند، بتوانند وارد عراق شوند.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی، اظهار کرد: اتوبوس هایی در پایانه مرزی شلمچه و مهران برای بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدی فر، امروز یکشنبه در مصاحبه با رادیو اربعین با بیان اینکه تا شب گذشته حدود 54 هزار نفر بلیط هواپیما برای سفر به عراق جهت شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی را اخذ کرده بودند و تعداد زیادی از آن ها به عراق سفرکرده اند، گفت: به نظر می رسد که افراد باقی مانده نیز امروز عازم شوند.

وی با بیان اینکه در روز گذشته تعدادی از زائران در پایانه مرزی شلمچه در استان خوزستان حضور پیدا کرده بودند و این باعث بروز مشکلاتی شده است، افزود: دیروز با رایزنی هایی که با طرف عراقی انجام شد، پذیرفته شد که مسافرانی که در پایانه شلمچه حضور داشتند و دارای مدارک قانونی از جمله ویزا معتبر و دیگر مدارک لازم بودند، بتوانند وارد عراق ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد اربعین: حضور برخی زائران در پایانه های مرزی مشکل ایجاد کرده است

ستاد اربعین: حضور برخی زائران در پایانه های مرزی مشکل ایجاد کرده است