مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:352021-09-26سياسي

جشنواره کتاب بچه های مسجد برگزار می شود


جشنواره کتاب بچه های مسجد در بخش های کتابخوان برتر، کتابخانه برتر، کتابدار برتر و سفیران کتاب و با همکاری ستاد فهمای استان تهران برگزار می شود.

- جشنواره کتاب بچه های مسجد در بخش های کتابخوان برتر، کتابخانه برتر، کتابدار برتر و سفیران کتاب و با همکاری ستاد فهمای استان تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، جشنواره کتاب بچه های مسجد با همکاری ستاد هماهنگی کانون‎های فهما استان تهران برگزار می شود.

بنابر این گزارش، اهمیت کتاب و کتاب خوانی در اسلام به قدری است که معجزه خاتم الانبیاء ( صلی الله علیه ) کتاب است و در این کتاب مقدس هم اولین آیاتی که بر پیامبر اعظم ( صلی الله علیه ) نازل شده با امر به خواندن و الفاظ کتاب ، قلم ، و علم توأم شده است .

ترویج کتاب­خوانی، نهادینه کردن عادتِ مطالعه در همه شئون زندگی است.

کانون های فرهنگی هنری مساجد ، یکی از مؤثرترین نهادهای فعال فرهنگی در حوزه کتاب و ترویج کتاب خوانی است در همین راستا ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با همکاری ستاد فهما استان تهران اقدام به برگزاری جشنواره کتاب و کتاب خوانی می کرده است.

ترویج فرهنگ کتابخوانی در فضای حقیقی و مجازی، ارتقاء سطح علمی و مهارت افزایی فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه اعضای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره کتاب بچه های مسجد برگزار می شود

جشنواره کتاب بچه های مسجد برگزار می شود