مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:252021-09-26سياسي

روحانیون با حضور در خط مقدم جبهه ها نقش مهمی در پیروزی جنگ ایفا کردند


علما و روحانیون در دوران هشت سال دفاع مقدس ضمن تشویق، تبلیغ و تعلیم، در خط مقدم جبهه حضور پیدا کردند و در جنگ با دشمنان به شهادت رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در همایش ائمه جمعه و جماعات و اعضای شورای افتاء استان کردستان که با محوریت نقش روحانیون در دفاع مقدس و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: روحانیون در زمان دفاع مقدس پنج کار مهم انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: روحانیون در دوران دفاع مقدس مشوق بودند و در منبرها و سخنرانی ها مردم را به حضور در جبهه های حق علیه باطل تشویق می کردند.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: روحانیون در کنار تشویق، مبلغ بودند، یعنی فقط تشویق نمی کردند آنها با تبلیغ و بیان ضرورت جهاد در مقابل دشمنان بصیرت افزایی می کردند.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ هر گردان و حتی واحدهای خدمات رسان هم یک روحانی داشتند و منبر همیشه برقرار بود.

وی با بیان اینکه روحانیون در دوران هشت سال جنگ تحمیلی معلم بودند، گفت: یعنی به رزمندگان مطالب و نکات مختلفی از کتب دینی یاد می دادند و همواره در عرصه های مختلف پای کار بودند.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: روحانیون در عرصه جنگ تحمیلی شاهد بودند یعنی اینکه خودشان در خط مقدم حاضر و شاهد جنگ بودند و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون با حضور در خط مقدم جبهه ها نقش مهمی در پیروزی جنگ ایفا کردند

روحانیون با حضور در خط مقدم جبهه ها نقش مهمی در پیروزی جنگ ایفا کردند