مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:202021-09-26سياسي

روحانیون کردستان نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب ایفا کرده اند


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: روحانیون استان کردستان در طول تاریخ انقلاب امتحان خود را پس داده و با روشنگری و بصیرت افزایی نقش مهمی در مقابله با دشمنان نظام ایفا کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سعید عسکری در همایش ائمه جمعه و جماعات و اعضای شورای افتاء استان کردستان با محور نقش روحانیون در دفاع مقدس که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد با تسلیت رحلت حضرت آیت الله حسن زاده آملی، اظهار کرد: عالمی که از او تعبیر به ذولفنون شده بود و در عین اینکه فقیه برجسته فیلسوف سرآمد و ریاضیدان متبحر و با همه این ویژگی ها و اوصاف سرآمد مرید محض مقام معظم رهبری بود و خود را شاگردی برای ولی امر مسلمین می دانست.

وی به حدیثی از امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: حضرت در نهج البلاغه می فرمایند سینه انسان عاقل صندوق و گنجینه ای است برای اسرار است و گشاده رویی و خوشرویی دام مودت است پس اگر کسی بخواهد مودت دیگران را داشته باشد، حتما باید گشاده رو و آغوشی باز به روی دیگران داشته باشد.

وی با بیان اینکه از دیدگاه امام علی(ع) صبر و بردباری قبری برای تمام عیب ها و کمی هاست، عنوان کرد: روحانیون عامل به این سه اصل است که در این حکمت نهج البلاغه ذکر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون کردستان نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب ایفا کرده اند

روحانیون کردستان نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب ایفا کرده اند