مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:202021-09-26بين الملل

پشت پرده نشست صهیونیستی در اربیل؛ نقش امارات و یک سارق آثار باستانی


با گذشت چند روز از برگزاری نشست عادی سازی روابط با تل آویو که در اربیل برگزار شد، ابعاد تازه ای از هویت سازمان دهندگان پشت پرده این نشست جنجالی روشن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری عربی، روز شنبه (دیروز، 25 سپتامبر)، از برگزاری یک نشست با حضور بیش از 300 نفر در شهر اربیل و درخواست از بغداد برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر دادند.

    توضیح رییس گروه صحوه العراق درباره شرکت در این کنفرانس منابع خبری اعلام کردند که وسام الحردان رییس گروه صحوه العراق در نشست مذکور که جمعه پیش برگزار شد، از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی حمایت کرده است امری که موجب شد سیلی از انتقادات علیه او از سوی احزاب سیاسی عراقی به راه افتاد.

دولت مرکزی عراق و سپس دولت منطقه کردستان عراق از این نشست اعلام برائت و به آن ها بازگردانده شود و وی حرفی از عادی سازی روابط با اسراییل نزده است.

وی در گفت وگو با رووداو، تصریح کرد:  این کنفرانس به دعوت موسسه السلام العالمی (صلح بین المللی) در اربیل برگزار شد و بسیاری از شخصیت ها از طیف های مختلف و استانهای مختلف در آن شرکت کردند وی تاکید کرد که در این کنفرانس، عادی سازی روابط با اسراییل را خواستار نشده، بلکه این سوال مطرح بود که آیا یهودیان عراق می توانند به کشورشان بازگردند؟ وی افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده نشست صهیونیستی در اربیل؛ نقش امارات و یک سارق آثار باستانی

پشت پرده نشست صهیونیستی در اربیل؛ نقش امارات و یک سارق آثار باستانی