مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:202021-09-26سياسي

شهردار مادوان کیست؟/پاسخ عضو شورا به چند سوال/از میزان بدهی ها تا اولویت برنامه ها


عضو شورای اسلامی شهر مادوان در خصوص معرفی شهردار جدید و ملاک انتخاب توضیحاتی داد.

- ولی شکوهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به اینکه شهر مادوان یکی از شهرهای پرجمعیت در استان کهگیلویه و بویراحمد و چسبیده به شهر یاسوج است اظهار کرد: روزانه شاهد مهاجرت تعداد زیادی از مردم از گوشه و کنار استان به شهر مادوان هستیم که کار را برای مدیریت شهری سخت کرده است.

وی در ادامه با اشاره به کار سخت شورا و شهرداری مادوان برای پیگیری و رفع مشکلات گذشته تصریح کرد: اولین قدم در این راه گماردن یک شهردار متعهد و متخصص است که اعضای شورای شهر رایزنی های گسترده ای را همراه با برنامه برای تعیین شهردار در دستور کار قرار داده اند.

شکوهی با اشاره به اینکه شهردار مادوان نهایتاً تا هفته آینده معرفی می شود، یادآور شد: تعداد 34 نفر را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد و طبق برنامه ریزی و با جدولی که طراحی کرده ایم دست آخر با ارزیابی نمرات به شهردار برگزیده شهر مادوان خواهیم رسید.

این عضو شورای اسلامی شهر مادوان در پاسخ سوالی که در این جدول چه مشخصاتی برای شهردار آینده مادون در نظر گرفته شده است یادآور شد: برای مثال بومی بودن امتیاز بیشتری نسبت به غیر بومی بودن گزینه دارد یکی دیگر از شاخص های مهم برای ما مدرک معتبر گزینه است که باید مدرک او هم از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار مادوان کیست؟/پاسخ عضو شورا به چند سوال/از میزان بدهی ها تا اولویت برنامه ها

شهردار مادوان کیست؟/پاسخ عضو شورا به چند سوال/از میزان بدهی ها تا اولویت برنامه ها