مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:152021-09-26سياسي

مشکلات جنوب شیراز باید با یک نگاه منطقی حل شود


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه مسائل و مشکلات جنوب شیراز را باید با یک نگاه منطقی و با تدوین بسته ای جامع و کامل حل کنیم، گفت: - ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه مسائل و مشکلات جنوب شیراز را باید با یک نگاه منطقی و با تدوین بسته ای جامع و کامل حل کنیم، گفت: روحیه ارائه گزارش کاری را باید رها کنیم زیرا انجام کار و اثرات کارانجام شده یک گزارش جامع محسوب می شود.

ابراهیم عزیزی یکشنبه 4 مهرماه در جمع اهالی روستای سید صفری شهرستان شیراز بیان کرد: مشکل آب و راه و گاز و برق را نمی توان مشکل لوکس مردم دانست بلکه خواسته به حق آنها است.

او با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه های مختلف نیز عنوان کرد: باید تمام تلاش ها در جنوب شیراز متمرکز تا مشکلات طرح هادی، راه، آب، برق، اورژانس و.

هر چه سریعتر حل شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه البته اهالی منطقه نیز باید در حفظ و نگهداری روستا با مسئولان تعامل داشته باشند، بر استفاده از نظرات اعضای شورا و مسئولان روستا در اجرای طرح هادی و دیگر طرح ها نیز تاکید کرد.

مسعود صف شکن، مدیر بنیاد مسکن شیراز نیز در این جلسه گزارشی از اجرای طرح های توسعه و محرومیت زدایی در این شهرستان ارائه و بر لزوم استفاده از ظرفیت های قانونی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات جنوب شیراز باید با یک نگاه منطقی حل شود

مشکلات جنوب شیراز باید با یک نگاه منطقی حل شود