مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:152021-09-26بين الملل

عقب نشینی عشایر عراقی از طرح عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی


گروهی از شخصیت های عشایر عراق که در نشست اربیل شرکت کرده بودند از طرح عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی عقب نشینی کردند.

- گروهی از شخصیت های عشایر عراق که در نشست اربیل شرکت کرده بودند از طرح "عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی" عقب نشینی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه شفق نیوز، صلاح مصلح، شیخ عشیره بوذیاب در بغداد در بیانیه ای اعلام کرد: ما گروهی از شخصیت های عشایر از استان های مختلف عراق دوست داریم که حقیقت نشست صلحی را که جمعه در اربیل برگزار شد و دلیل مشارکتمان را توضیح دهیم.

از سوی فردی به نام وسام الحردان برای ما دعوتنامه آمد که نشست درباره افزایش حقوق ها و الحاق به نهادهای امنیتی دولتی است اما آنچه اتفاق افتاد ما را غافلگیر کرد چراکه موضوع نشست کاملا متفاوت بود.

برای همین ما وسام الحردان را مسئول می دانیم و تأکید می کنیم که هیچ ارتباطی با این مساله نداریم و موضع ما درباره حمایت از مردم فلسطین برای بازپس گیری حقوقشان واضح است.

ما کاملا با عادی سازی روابط مخالفیم.

جمعه 300 شخصیت عراقی در نشستی با شعار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در اربیل شرکت کردند.

خبرنگار شفق نیوز به نقل از صلاح مصلح اعلام کرد که وی حین خواندن بیانیه اعلام کرد که آن ها تهدید شده اند و نمی توانند به مناطقشان بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی عشایر عراقی از طرح عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

عقب نشینی عشایر عراقی از طرح عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی