مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:102021-09-26سياسي

پیگیر ارتقاء مجتمع آموزش عالی بم به دانشگاه هستیم


نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس گفت: در جلسه ای که با وزیر سابق علوم داشته و همچنین پیگیری مسئولان قبلی انشاءالله به زودی از طریق وزیر علوم بحث دانشگاه شدن این مجتمع را پیگیری خواهیم کرد تا به نتیجه برسیم.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس گفت: در جلسه ای که با وزیر سابق علوم داشته و همچنین پیگیری مسئولان قبلی انشاءالله به زودی از طریق وزیر علوم بحث دانشگاه شدن این مجتمع را پیگیری خواهیم کرد تا به نتیجه برسیم.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در حاشیه بازدید از مجتمع آموزش عالی بم اظهار کرد: مجتمع آموزش عالی بم نسبت به گذشته با توجه به تلاش ها و زحمات مسئولان در وضعیت مناسبی قرار دارد و پیشرفت های خوبی داشته است.

وی افزود: در جلسه ای که با وزیر سابق علوم داشته و همچنین پیگیری مسئولان قبلی انشاءالله به زودی از طریق وزیر علوم بحث دانشگاه شدن این مجتمع را پیگیری خواهیم کرد تا به نتیجه برسیم.

غضنفرآبادی تصریح کرد: یکی از مهمترین شاخص هایی که دانشگاه را برجسته می کند بحث ارتقاء علمی است و ما برای توسعه مجتمع در همه شاخص ها به ویژه در بحث افزایش بودجه تلاش خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نوراللهی رییس مجتمع آموزش عالی بم نیز در این بازدید گفت: در حال حاضر مجتمع دارای سه دانشکده مصوب شورای گسترش آموزش عالی وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر ارتقاء مجتمع آموزش عالی بم به دانشگاه هستیم

پیگیر ارتقاء مجتمع آموزش عالی بم به دانشگاه هستیم