مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:102021-09-26سياسي

نخستین همایش بین المللی اربعین حسینی در اردبیل برگزار شد


اولین همایش بین المللی اربعین حسینی با ارائه مقالات برتر در پنج محور در اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه های استان اردبیل افزود: دبیرخانه دائمی این همایش بین المللی در دانشگاه محقق اردبیل برپا شده تا با نگاه علمی همه ساله به موضوع قیام سیدالشهدا (ع) و حرکت عظیم راهپیمایی اربعین با حضور اندیشمندان، صاحب نظران و محققان پرداخته شده و مباحث ارزشمند معرفی شوند.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در همایش امروز علاوه بر ارائه مقالات، از سخنرانی نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و همچنین سخنرانی مجازی رییس دانشگاه نجف اشرف و دانشگاه باقرالعلوم استفاده کرده و پیام آیت الله جوادی عاملی نیز قرائت شد.

وی اضافه کرد: همه ساله در قالب مجالس مختلف ابعاد قیام امام حسین (ع) و نهضت سیدالشهدا گرامی داشته می شود و علما و فضلی نیز سعی می کنند از فرصت به وجود آمده استفاده کنند تا ابعاد این نهضت عظیم را تبیین کنند که قطعاً سعادت بشر و رسیدن به کمال واقعی نیز در سایه پیمودن راه عزتمند امام حسین (ع) و نهضت کربلا است.

حسنی بیان کرد: هر چند امسال به صورت فراگیر از حضور در راهپیمایی اربعین حسینی جا ماندیم اما با قلم و پیام علمی و معنوی خود سعی داریم تا به دنیا ارزش و جایگاه این رخداد عظیم را تبیین کنیم تا همه بدانند که عظمت و بزرگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین همایش بین المللی اربعین حسینی در اردبیل برگزار شد

نخستین همایش بین المللی اربعین حسینی در اردبیل برگزار شد