مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:052021-09-26بين الملل

انتقاد تند پیونگ یانگ از نخست وزیر ژاپن


وزارت امور خارجه کره شمالی از اظهارات یوشیهیده سوگا، نخست وزیر ژاپن در مجمع عمومی سازمان ملل به شدت انتقاد و تاکید کرد پیونگ یانگ در صورت تداوم سیاست خصمانه توکیو، - وزارت امور خارجه کره شمالی از اظهارات یوشیهیده سوگا، نخست وزیر ژاپن در مجمع عمومی سازمان ملل به شدت انتقاد و تاکید کرد پیونگ یانگ در صورت تداوم "سیاست خصمانه" توکیو، با جانشین سوگا شراکت نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، سایت وزارت خارجه کره شمالی با انتشار مطلبی به قلم ری بیونگ دوک، محقق انستیتوی ژاپن، پژوهشگر و کارشناس این کشور به سخنان یوشیهیده سوگا، نخست وزیر ژاپن خطاب به اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل که گفته بود پرتابهای موشکی اخیر کره شمالی منجر به تهدید صلح در ژاپن، منطقه و جهان می شوند، واکنش نشان داد.

ری در مقاله اش نوشته است: سخرانی اخیر سوگا با توصیف غلط از ماهیت و ویژگی مساله، بار دیگر باعث افشای واقعیت یک سیاست خصمانه علیه جمهوری ما شد.

در ادامه این مطلب آمده است: در ادامه مسیر و هر کسی هم که نخست وزیر بعدی ژاپن باشد، ما هرگز با هیچ سیاستمداری که سیاست خصمانه پیشینیانش نظیر شینزو آبه و سوگا را علیه کره شمالی پیگیری کند، شراکت نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند پیونگ یانگ از نخست وزیر ژاپن

انتقاد تند پیونگ یانگ از نخست وزیر ژاپن