مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:552021-09-26سياسي

زمینه آموزش حضوری در دانشگاه ها و مدارس فراهم شود


امید داریم با تلاش و مجاهدت دولت مردمی و انقلابی زمینه حضور دانش آموزان و آموزش حضوری در دانشگاه ها و مدارس فراهم شود و جامعه با نشاط بیشتری و خصوصاً جامعه علمی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نورصالحی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به قرار داشتن در آستانه توانسته اند به این سرزمین رهسپار شوند، بپذیرند و در زمره زوار اربعین ثبت و ضبط کنند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به قرار داشتن در هفته دفاع مقدس افزود: ارزش های والای دفاع مقدس باید به نحو مطلوب گرامی داشته شود.

وی با اشاره به شروع سال تحصیلی 1400-1401 گفت: امید داریم با تلاش و مجاهدت دولت مردمی و انقلابی زمینه حضور دانش آموزان و آموزش حضوری در دانشگاه ها و مدارس فراهم شود و جامعه با نشاط بیشتری و خصوصاً جامعه علمی، دانشجویی و دانش آموزی کشور با بازدهی بیشتری به تحصیل ادامه دهند.

نورصالحی ادامه داد: امید داریم تلاش مردم و دولتمردان پایانی بر مشکلات 2 سال گذشته ناشی از شیوع ویروس کرونا باشد؛ همچنین امیدواریم نشاط، سرزندگی و سلامتی به جامعه جهانی و مردم عزیز ایران برگردد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان از دانش آموز ایثارگر علی لندی که جان خود را فدای نجات 2 هموطن دیگر کرد و خودش به لقاءالله پیوست، ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه آموزش حضوری در دانشگاه ها و مدارس فراهم شود

زمینه آموزش حضوری در دانشگاه ها و مدارس فراهم شود