مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:552021-09-26سياسي

رونمایی بیش از 45 کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه


در ایام گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، از کتاب های گویای «شهید حسن باقری»، «گیل مانا» و «همسفر» و 45 عنوان کتاب گویای دفاع مقدس رونمایی شد.

- در ایام گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، از کتاب های گویای شهید حسن باقری ، گیل مانا و همسفر و 45 عنوان کتاب گویای دفاع مقدس رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با حضور سردار علی فدوی، جانشین فرماندهی کل سپاه، علی بخشی زاده، معاون صدا جمهوری اسلامی ایران، سردار علی محمد نایینی، رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه، مهدی شاملو، مدیر ایران صدا و هنرمندان و نویسندگان رادیو از کتاب های گویای شهید حسن باقری ، گیل مانا و همسفر و 45 عنوان کتاب دیگر رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم ادای دین رادیو به دفاع مقدس مهدی شاملو، مدیر ایران صدا، با اشاره به اینکه در حدود 300 اثر کتاب صوتی در حوزه دفاع مقدس طی سال های اخیر در مجموعه ایران صدا تولید شده، گفت: از سال گذشته تاکنون 48 کتاب گویای دیگر در این زمینه تولید شده است.

تعدادی از این کتاب ها با همکاری سپاه پاسداران مستندنگاری شده و از صدای خوب هنرمندان کشورمان در این آثار استفاده کرده ایم.

امروز اختصاصاً از کتاب های گویای شهید باقری ، همسفر و گیل مانا با همکاری مرکز اسناد رونمایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی بیش از 45 کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه

رونمایی بیش از 45 کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه