مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:552021-09-26سياسي

سومین همایش پیام آوران عاشورا در اراک برگزار شد


سومین همایش پیام آوران عاشورا استان مرکزی ویژه خواهران شهدای استان مرکزی در اراک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا کسایی پور صبح یکشنبه در سومین همایش پیام آوران عاشورا استان مرکزی ویژه خواهران شهدای استان مرکزی اظهار کرد: آیت الله حسن زاده آملی از فیلسوفان نظریه پرداز، عالم انقلابی و یار دیرین انقلاب و رهبری بودند که عمر با برکت خود را در راه اعتلای حق طلبی و گسترش و نشر اصول علم و معرفت صرف کرد.

وی ادامه داد: شهادت نوجوان ایذه ای علی لندی ، بار دیگر نشان داد که خاک قهرمان پرور ایران اسلامی هر روز جلوه هایی از ایثارگری دارد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی تصریح کرد: انسان دوستی، ایثار و بزرگ منشی از خصلت های مهم مردم ایران است و این فرهنگ روز به روز باید گسترش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر در ادامه این مراسم زهرا غفاری، رییس بسیج زنان سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: حضرت زینب (س) در این روزها با حیا و عفت زنانه به زنان دنیا آموخت که می توان در خط مقدم بود و علیه دشمن تازید و حرف حق را به زبان آورد.

وی ادامه داد: اربعین حسینی برای شیعیان از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار است جاماندگان از پیاده روی کربلا، فردا از منازل زیارت اربعین را قرائت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین همایش پیام آوران عاشورا در اراک برگزار شد

سومین همایش پیام آوران عاشورا در اراک برگزار شد