مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:502021-09-26فناوري

جزییات ثبت نام اینترنت رایگان معلمان، اساتید، طلاب و دانشجویان


هر کدام از دانش آموزان، اولیا و معلمان در سراسر کشور به سامانه شاد متصل شوند، این ترافیک رایگان خواهد بود و از بسته کاربری افراد، چیزی کسر نخواهد شد.

- هر کدام از دانش آموزان، اولیا و معلمان در سراسر کشور به سامانه شاد متصل شوند، این ترافیک رایگان خواهد بود و از بسته کاربری افراد، چیزی کسر نخواهد شد.

این مسئله به تمامی اپراتورهای کشور ابلاغ شده است.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات با بیان اینکه ثبت نام برای دریافت اینترنت رایگان معلمان، اساتید دانشگاه و حوزه، طلاب و دانشجویان به زودی آغاز خواهد شد، گفت: برای دانشجویان و طلاب بسته 30 گیگابایتی به مدت 6 ماه در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، با آغاز مهرماه وزارت ارتباطات در راستای مسئولیت اجتماعی خود در آموزش الکترونیکی، مانند سال گذشته، اینترنت شبکه دانش آموزی شاد را رایگان اعلام کرد.

ضمن این که برای معلمان، اساتید دانشگاه و حوزه، دانشجویان و طلاب بسته اینترنت رایگان در نظر گرفت.

ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، جزییات این بسته و نحوه فعال سازی آن را تشریح کرد.

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات گفت: همان طور که وزیر ارتباطات نیز اعلام کرد، ترافیک راه یابی شده به سمت سامانه شاد در سراسر کشور و توسط تمام اپراتورها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام اینترنت رایگان معلمان، اساتید، طلاب و دانشجویان

جزییات ثبت نام اینترنت رایگان معلمان، اساتید، طلاب و دانشجویان