مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:452021-09-26سياسي

120 نفر از زندانیان آذربایجان شرقی به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس آزاد شدند


به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای اجرای سیاست های تحولی قوه قضاییه  و دستورات رییس محترم قوه قضاییه، طی مراسمی با اهدای شاخه گلی 120 نفر از زندانیان استان آزاد و برای 750 نفر مرخصی اعطا شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای اجرای سیاست های تحولی قوه قضاییه  و دستورات رییس محترم قوه قضاییه، طی مراسمی با اهدای شاخه گلی 120 نفر از زندانیان استان آزاد و برای 750 نفر مرخصی اعطا شد.

طی مراسمی با حضور رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی و دادستان مرکز استان و تعدادی از قضات دادگستری استان به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای اجرای سیاست های تحولی قوه قضاییه و دستورات رییس محترم قوه قضاییه احکام آزادی 120 نفر از زندانیان زندان مرکزی تبریز اعطا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل آذربایجان شرقی، همچنین در راستای بهره مندی مددجویان از امتیازات تشویقی و نهادهای ارفاقی برای 750 نفر از مددجویان مرخصی اعطا شد تا بتوانند در خدمت خانواده های خودشان باشند.

در ادامه این مراسم رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی به همراه دادستان مرکز استان و 52 نفر از قضات دادگستری استان از زندان تبریز بازدید و طی ملاقات چهره به چهره با زندانیان زندان مرکزی تبریز مشکلات و درخواست های یکصد نفر از مددجویان زندان مرکزی تبریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 نفر از زندانیان آذربایجان شرقی به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس آزاد شدند

120 نفر از زندانیان آذربایجان شرقی به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس آزاد شدند